SAM HLEDÁ KONZULTANTA

...NEBO KONZULTANTKU

Ahoj jmenuji se Sam (jsem ten s kšiltovkou :-) a v IRESOFTu vedu tým konzultantů. Náš tým pomáhá zákazníkům, pracovníkům v sociálních službách, používat náš hlavní produkt - informační systém CYGNUS. Věříme, že svojí ochotou a přístupem jim můžeme jejich náročnou práci ulehčit. V průběhu poskytování zákaznické podpory neustále pracujeme na tom, abychom my i náš produkt byli lepší, a aby se nám dařilo mezi zákazníky budovat LOVEBRAND. Pomáháme si navzájem a dost nás to baví.
Chceš být u toho s námi? 

CO U NÁS DĚLÁ KONZULTANT?

Řeší dotazy týkající se používání CYGNUSu

Hlavní náplní běžného dne konzultanta je řešení přijatých dotazů týkajících se používání informačního systému CYGNUS, buď v mailové, nebo telefonické podobě. CYGNUS je velmi komplexní systém a není jednoduché se v něm vyznat. Někdy bývají dotazy složitější a je potřeba nad řešením přemýšlet víc komplexně.

Pátrá

Konzultant je vlastně takový detektiv, který by se měl umět dopátrat k řešení problému. Vždy u toho musí udržet chladnou hlavu a umět vystupovat malinko formálně ale i přátelsky.

Komunikuje s IT

Občas komunikujeme s IT správci a tím pádem musíme umět ovládat jejich jazyk abychom se efektivně dopátrali k výsledku.

Orientuje se v různých nástrojích

Je nevyhnutené, aby se konzultant uměl dobře orientovat nejenom v CYGNUSu, ale i v našich dalších pracovních nástrojích. Často řešíme technické dotazy, logické nebo matematické problémy.

Pomáhá a udržuje se zákazníky dobré vztahy

V dobré náladě se vždy snažit zákazníkovy rychle a kvalitně pomoct vyřešit jeho problém tak, aby se mu dařilo dlouhodobě udržovat zdravé vztahy.

JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJI

Vstupní branou ke mně do týmu jsou:

  • Chuť pomáhat druhým – ne strojově, ale s projevením skutečného zájmu.
  • Velmi dobré komunikační schopnosti – jak v písemné, tak v ústní formě.
  • Empatie, trpělivost a příjemné vystupování.
  • Energie a jiskra, protože se tady rádi zasmějeme.
  • Bod pro tebe, pokud znáš helpdeskový nástroj FreshDesk.

Co dalšího je důležité proto, aby si dobře zapadl/a do týmu:

  • Být skutečným týmovým hráčem - nespokojit se pouze s tím, že mám za sebe splněné a umět zabrat, když tě tým potřebuje!
  • Být IREculture fit (firemní hodnoty skutečně žijeme).
  • Být otevřený změnám.
  • Energie a ochota zkoušet nové věci.

RÁD BYCH SE TI PŘEDSTAVIL

ANEB POZNEJ SVÉHO ŠÉFA

V IRESOFTU pracuji již 5 let a za tu dobu jsem profesně vyrostl. Také jsem začínal v roli konzultanta, kde jsem se naučil, co to vlastně sociální služby jsou a jak fungují. Po roce jsem začal pracovat na produktu pro terénní služby a zúčastnil jsem se i jeho vývoje. Byl jsem tak u zrodu něčeho nového a měl možnost výsledek ovlivnit. Díky tomu jsem získal cenný pohled do pozadí samotného vývoje softwaru. Následně jsem se stal implementačním konzultantem. Jezdil jsem instalovat a školit produkt do zařízení a poznal tak více naše zákazníky. Cestování po republice bylo super, ale kvůli rodině jsem se raději vrátil k helpdesku.

Když se naskytla příležitost posunout se, zabojoval jsem o ni a stal se vedoucím týmu. Takže jsem vlastně pořád na místě činu tam, kde jsem začínal, jenom už mnohem schopnější a zkušenější. Stále se učím nové věci, rozšiřuji si obzory, studuji a přitom vím, že mám kolem sebe ty nejlepší lidi, se kterými je radost spolupracovat. Budu rád, když se k nám připojíš a budeme tak spolu ještě silnější.

PŘEDSTAVÍM TI NÁŠ TÝM

Jsme parta lidí, které baví pomáhat našim zákazníkům a neustále zlepšovat naše služby. Jsme také ranní ptáčata a začínáme již v 7:00 hodin. Po ranní kávě a pokecu s kolegy jdeme na věc. Kromě každodenních mailů a telefonátů spolupracujeme s obchodníky a implementačním týmem, když narazíme na techničtější problém, máme po ruce kluky z týmu technické podpory, na které se můžeme vždy spolehnout.

Míváme také pravidelné porady, na kterých je každý z nás slyšet a žádný názor zde není špatný. Vedeme si seznam týmových úkolů a snažíme se je co nejlépe plánovat. Hrajeme si s analytikou a rádi se díváme na naše výsledky. Pokud budeš aktivní a dokážeš přinášet dobré nápady, můžeš se zúčastnit i jiných než týmových porad a například se stát součástí tvz. expertních skupin, které vede produktový owner.

Nudit se rozhodně nebudeš, protože výzev je v IRESOFTu víc než dost. Důležitý je mít zájem a zapojovat se.

KDO JSME

Rádi bychom se ti představili. Jsme brněnská softwarová firma s 85 zaměstnanci, 100 milionovým obratem a výjimečnou firemní kulturou. Firemní kultura je něco, na čím nám dává smysl pořád přemýšlet, protože práce je nedílnou součástí života každého z nás. Trávíme v ní 2000 hodin ročně a zásadně ovlivňuje náš osobní život. Proto je pro nás důležité, jak svých 2000 hodin v práci strávíme. My v IRESOFTu chceme vybudovat takovou firemní kulturu, která nás bude bavit a ve které může být většina lidí šťastných většinu dní. Jednou z věcí, které naši partu drží pohromadě, jsou naše IRESOFTÍ hodnoty. Platí pro všechny - ať jsi v IRESOFTu nováček, nebo si součástí firmy několik let.

Co se tedy očekává od každého iresofťáka?

• Spolupracuješ a jsi týmový hráč.

• Zlepšuješ se a jsi proaktivní.

• Jsi spolehlivý a přebíráš zodpovědnost.

• Jsi vyzrálý a umíš komunikovat.

Tyto hodnoty jsou pro nás opravdu důležité. Nejsou jen slovy na kusu papíru, ale skutečnost a realita naší firemní kultury.

A JAK TO U NÁS VYPADÁ?

(Zatím ještě takto, ale do velkého stěhování do krásných nových prostor na Purkyňovu 99 zbývá už jen pár dní a od června se už budeme potkávat na této nové adrese.)

PROČ BYS MĚL/A O NAŠI NABÍDCE
 PŘEMÝŠLET?
 

Pokud by si chtěl/a pracovat ve firmě, kde je součástí běžného dne být šťastný, tak jsi zde správně!

5 týdnů dovolené a po čase možnost home office

Stravenkový paušál

Výborná káva, ovoce a další pochutiny

Vzdělávání a osobní rozvoj

Firemní akce a skvělá parta lidí

...a spousta dalších překvapení

TAK CO NA TO ŘÍKÁŠ ? 

Chceš spolu s námi pomáhat a být součástí špičkové zákaznické podpory? Ano?
Dej mi o sobě dej vědět. Těším se.

IRESOFT s.r.o.

Purkyňova 99, 612 00 Brno

+420 733 536 767

sadecky@iresoft.cz